Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@11:36:02 GMT

هدیه غول پیکری که سحر قریشی در دبی گرفت! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۲۲۵

هدیه غول پیکری که سحر قریشی در دبی گرفت! + عکس

هدیه غول پیکر سحر قریشی در دبی حسادت سحر قریشی به تتلو؟ دلتنگی تتلو برای سحر قریشی

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  با اینکه مدت زیادی به کنسرت شهریور تتلو نمانده است اما هنوز سحر قریشی به ترکیه بازنگشسته است. او در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود عکسی منتشر کرده است که تعجب همه را برانگیخته است.

هدیه غول پیکر سحر قریشی در دبی

او با انتشار عکس  چرخ و فلک عین دبی که بلندترین چرخ و فلک دنیاست، نوشت: عجب! منم یکی از اینا دارم یک روز صبح مالکیتش رو به من دادن

مشخص نیست دقیقا منظور سحر قریشی از این نوشته ها چیست!

حسادت سحر قریشی به تتلو؟

جدیدترین حاشیه سحر قریشی و تتلو نیز به کنسرت شهریور ترکیه بر می گردد، تتلو با انتشار پستی اعلام کرده است که مجرد شده است و دلیل آن نیز تلاش سحر قریشی برای خراب کردن کنسرتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نوشته است:  شما وقتی که شوهرت بزرگترین کنسرت تاریخ ایرانو داشت چیکار کردی؟؟ رفتم مسافرت و خرید پول الکی خرج کردم با حسادت اعصابش بی ادبی کردم گیر دادم به نوازنده هاشو شروع کردم به زیرآب زدن اعضای بندش استرس دادم نگرانی ایجاد کردم. البته این دو زوج هنوز از یکدیگر جدا نشدند و این حواشی مربوط به درگیری آنها طی رابطه است.

دلتنگی تتلو برای سحر قریشی

مدتی از گلایه تتلو نگذشته بود که او در پیامی برای سحر قریشی نوشت: روزا با همه میخندم دم کنسرته شبا به همه انرژی میدم کار نباید بی انرژی و زمین بمونه از زیر سوزن اما دلم تنگه حاج خانم میشه میس یو عشق

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سحر قریشی اخبار حاشیه اخبار مرتبط کار عجیب سحر قریشی در دبی + عکس ۱۴۰۱/۵/۲۷ ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی کلید خورد / سحر قریشی دوباره به بازیگری برمی گردد؟ ۱۴۰۱/۵/۲۱ تلاش سحر قریشی برای خراب کردن کنسرت شهریور تتلو / تتلو: سحر شیطان واقعی بود! ۱۴۰۱/۵/۱۶ افشای خیانت سحر قریشی به تتلو / پای فوتبالیست معروف در میان است! ۱۴۰۱/۵/۱۱ جنجال دختری که دلیل جدایی سحر قریشی از تتلو شد! + عکس ۱۴۰۱/۵/۹ واکنش فوری سحر قریشی به خبر جدایی دوباره از تتلو + فیلم ۱۴۰۱/۵/۴ آخرین ویدیو ها کشوری که وام می‌گیرد تا یارانه سوخت بدهد! ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۴۷ لحظه واژگونی وحشتناک یک کامیون باری + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۵ حمله تند ۲۰:۳۰ به پوشش بازیگران زن ایرانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۴ راهکار آمریکا برای کاهش هزینه انسولین ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۵ ونیز؛ شهری رویایی روی آب ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۹:۰۲ سرپرست‌ اتحادیه نباید خودش یک مشکل تازه باشد! ۱۸:۵۰ علامت باقی ماندن اثرات کرونا در ریه ۱۸:۴۷ کشوری که وام می‌گیرد تا یارانه سوخت بدهد! ۱۸:۳۳ ارتباط باورنکردنی زیبایی و هوش ۱۸:۳۰ یک میلیارد دلار ارز قابل حصول در انبارها رسوب شد! ۱۸:۳۰ واکنش نظارتی به روند اخیر کریپتو چگونه بود؟ ۱۷:۵۶ باور نمی کنید این رفتار چقدر مضر است + نشانه های مثبت گرایی سمی ۱۷:۵۱ صادرات پسته تقریبا به صفر رسید ۱۷:۳۴ جملاتی که می تواند همسر عصبانی را آرام کند ۱۷:۳۱ چرا بیت کوین هنوز به کف قیمتی خود نرسیده است؟ ۱۷:۱۵ واردات ماشین آلات معدنی کارکرده سیاست درستی است؟ ۱۶:۵۷ ادعای شوکه کننده یک محقق در مورد آیفون! ۱۶:۴۹ ۵۰ هزار میلیارد سرمایه شهرداری تهران مسدود شد ۱۶:۳۸ آزمون وکالت باید هر سه ماه و براساس نمره تراز برگزار شود / دیگر تاخیر ۵ساله در برگزاری آزمون صدور مجوز نخواهیم داشت! ۱۶:۲۵ راهکار آمریکا برای کاهش هزینه انسولین ۱۶:۲۲ راز سجده زیارت عاشورا و احکام آن ۱۶:۱۸ بوئینگ و ایرباس به ایران بازمی‌گردند؟/ شروط احیای قرارداد هواپیماهای برجامی ۱۶:۱۷ پرداخت وام ازدواج کدام زوجین تا هفته آینده انجام می شود؟ ۱۶:۱۰ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز سی مرداد ماه / ادامه روند نزولی دلار و سکه ۱۶:۰۰ ممکن است مجبور شویم بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم ۱۵:۵۹ سقوط آزاد قیمت پژو پارس ادامه دارد / کاهش ۵ میلیونی قیمت کوییک + جدول قیمت ۱۵:۴۸ اموال مازاد و دارایی‌های بانک ها در بازار سرمایه عرضه می شوند؟ ۱۵:۴۶ نورنیوز: دولت معتقد است نتیجه مذاکرات مهم است نه اطلاع از جزئیات ۱۵:۴۲ ۲۰ درصد خودروهای تولیدی در بورس کالا عرضه می شوند؟ ۱۵:۴۲ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: روسری ها پایین تر رفته و موها بیرون آمده، گاهی شلوار هم پوشیده نمی شود ۱۵:۳۷ صادرکنندگان فرش،‌ واردکننده خودرو می شوند ۱۵:۳۵ کدام نمادها مجاز به تغییر دامنه نوسان شدند؟ ۱۵:۲۲ تفاوت واتس اپ با واتس اپ بیزینس چیست؟ ۱۵:۲۰ شهردار منطقه ۱۱: ایمن سازی ساختمان آزاد و غرامت کسبه بر عهده مالک است ۱۵:۱۷ فروش کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی جرم است ۱۵:۱۰ از برکناری مدیرعامل تا حذف سهمیه‌بندی برای خرید محصولات فولادی ۱۵:۰۳ چه کسی با انتقال پیکر ابتهاج به ایران مخالفت کرد؟ ۱۵:۰۱ نهادهای بالادستی از عملکرد بیمه مرکزی در شوک هستند ۱۴:۵۷ محمدجواد حق شناس: باید منتظر نهایی شدن توافق برجام حداکثر در هفته آینده باشیم ۱۴:۵۴ مصوبه کنکوری لغو نمی‌‎شود/ دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ حذف شد؟ ۱۴:۵۰ توزیع آب شرب در برخی محله های همدان + عکس ۱۴:۴۸ هشدار عضو شورای شهر: ساختمان باملند ناایمن است ۱۴:۴۳ عضو کمیسیون امنیت ملی: ایران تلاش برای رفع تحریم سپاه را کنار نگذاشته است ۱۴:۳۴ آخرین آمار کرونا در ایران / ۵۵ نفر فوت شدند ۱۴:۳۱ موضع گیری دولت روسیه درباره قتل «داریا دوگین» ۱۴:۲۶ سند خیابانی برای ادعای جنجالی اش رو شد! ۱۴:۱۸ لاکچری شدن مجالس ترحیم در تهران؛ کنسرت در قبرستان! ۱۴:۰۲ وحیدی: مشکل ضد امنیتی در شهرکرد نداریم ۱۳:۵۹ موجودی آب کدام سدهای کشور افزایش یافته است؟ ۱۳:۵۸ دبیر ستاد امر‌ به‌ معروف اصفهان: مربی غیرمسلمان برای دختر مسلمان خلاف شرع است ۱۳:۵۶ کشف بیش از ۹ هزار دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز ۱۳:۵۵ رییسی: مجدانه پیگیر رفع مشکلات کشور و مردم خواهیم بود ۱۳:۵۵ درمان فوری و خانگی آبسه دندان ۱۳:۴۵ چند راه ساده برای افزایش اعتماد به نفس ۱۳:۴۵ قیمت مصوب تخم مرغ در شهریور ماه اصلاح می‌ شود اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سحر قریشی اخبار حاشیه سحر قریشی در دبی سحر قریشی ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس

 حال‌وهوای این روز‌های تئاتر رسمی، دست‌کم در تهران، با تئاتری که برای اجرا مسیر اخذ مجوز از اداره‌کل هنر‌های نمایشی را طی نمی‌کند، متفاوت است.

اداره‌کلی که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه نخست خبر خداحافظی مدیرکل آن، کاظم نظری پس از حدود دوسال و دوماه -از ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون- با کارکنان واحد‌های گوناگونش دهان‌به‌دهان چرخید و بعد هم بی‌آن‌که دلیلی برایش ذکر شود از سوی نظری تایید شد تا تئاتر رسمی، چه دولتی، چه خصوصی که از شهریورماه ۱۴۰۱ بیش‌ازپیش دچار شکاف با تئاتر غیررسمی شده است، چشم‌انتظار بماند و ببیند که متولیان دولتی این هنر چه چشم‌اندازی از آینده در ذهن دارند و تحقق این چشم‌انداز را به کدام مدیر می‌سپارند تا در مقام مدیرکلی هنر‌های نمایشی بنشیند.

سمتی که به حمید نیلی با سابقه حضور در مقام مدیرعاملی تماشاخانه ایران‌شهر، مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، مدیرعاملی انجمن هنر‌های نمایشی ایران و... سپرده شد تا پس از طا‌ها عبدخدایی، علی منتظری، مهدی مسعودشاهی، رحیم تجلی‌برزگر، حسین سلیمی، مجید شریف‌خدایی، خسرو نشان، حسین پارسایی، حسین مسافرآستانه، قادر آشنا (دو دوره)، حسین طاهری، مهدی شفیعی، شهرام کرمی و کاظم نظری، پانزدهمین «مرد»‌ی باشد که بر صندلی مدیرکلی هنر‌های نمایشی تکیه می‌زند.

از یاد نبردن غایبان  

سازوکار رایج در اداره‌کل هنر‌های نمایشی و «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» آن به‌عنوان مرجع صادرکننده پروانه اجرا از شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو بیش‌ازپیش دچار تفاوتی معنادار با روندی شد که گروه‌های نمایشی طی آن نیازی به حضور در هزارتوی اخذ مجوز نمی‌بینند، در مکان‌هایی غیررسمی روی صحنه می‌روند و اجرا‌های آلترناتیوی را شکل می‌دهند که می‌تواند گزینه‌ای برای اطلاع از آن‌چه روی صحنه‌های رسمی نیست، باشد. در این میان به رغم اجرا‌هایی که هر شب در سالن‌های رسمی شهر تهران، از مجموعه تئاتر شهر تا تالار وحدت و از تماشاخانه ایرانشهر تا تالار مولوی، همچنین خیل پرشمار سالن‌های خصوصی روی صحنه می‌روند، هستند بی‌شمار نویسندگان و کارگردانانی که بازگشت از راه آمده را غیرممکن می‌دانند و تکرار دوباره سازوکار پیشین برای حضور روی صحنه را محال.

وضعیتی که اگر تئاتر شهر را به‌عنوان نماد تئاتر دولتی در نظر بگیریم از نام‌هایی که از بازه زمانی شهریورماه ۱۴۰۱ به‌این‌سو در آن روی صحنه رفته‌اند، پیداست. نام‌هایی گردآمده حول ایده محوری «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»  که بخش بزرگی از آن‌ها را «ناشناخته ها» و بخش دیگر را «نزدیکان به نظام سیاسی» شکل داده و همچنان به پیش می‌روند.

آن‌چه از صحبت‌های پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان برمی‌آید این است که ما در تئاترمان هیچ‌گاه نهادی مستقل و مشخص نداشته‌ایم که در مواقع اضطرار ازجمله پس از اتفاقات شهریورماه ۱۴۰۱ یا پیش‌ازآن در آبان‌ماه ۱۳۹۸ یا دی‌ماه ۱۳۹۶، اهالی تئاتر را گرد هم بیاورد و موجب ایجاد اجماعی در میان‌شان شود.

پس می‌توان بخشی از چندپارگی موجود را محصول نبود چنین نهادی و به‌تبع‌آن همواره شخص‌محور بودن و تصمیم‌گیری‌های فردمحور دانست؛ اتفاقی که درحال‌حاضر نیز رخ داده است و هر کس به‌صورت شخصی تصمیم می‌گیرد که در این شرایط چه کند. ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد تا وقتی تصمیمات به‌صورت فردی گرفته می‌شوند، نمی‌توان تصویر روشنی از آینده تئاتر در ایران به دست داد.

پیوستگان به جریان تئاتر غیررسمی، همچنین غایبان معتقدند شاید بزرگترین چالشی که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون با آن مواجه‌اند، تصمیم‌گیری اخلاقی در قبال مفهوم زنانگی به نمایندگی از قلمرو‌های به حاشیه رانده‌شده باشد. مسئله‌ای که تا پیش از این اتفاقات، کمتر به آن اندیشیده می‌شد و ساده‌ترینش این‌که چرا باید برخلاف بخشی از واقعیت‌های موجود در جامعه، همچنان براساس موازین موردنظر «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش»، روی صحنه رفت؟

اگر کارگردانان تئاتر ایران همچنان به این شیوه ادامه دهند ـ شیوه‌ای که منجر به نادیده‌انگاشتن خواسته بخشی از جامعه می‌شود؛ جامعه‌ای که بازیگرانِ اجرای آنها نیز ممکن است جزئی از آن باشند.

درواقع با مسئله‌ای اخلاقی مواجه‌اند. مسئله‌ای که در این‌جا مطرح می‌شود نه هنر است، نه تئاتر و نه روی صحنه رفتن یا نرفتن؛ بلکه انتخابی است که در مواجهه با این چالش اخلاقی انجام می‌دهند و دست‌کم به چهار گروه تقسیم‌شان می‌کند؛ عده‌ای که ترجیح دادند با این تصور که به‌رغم گذر از مجرای «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» برای اجرا، می‌توانند آن‌چه را که می‌خواهند، بگویند و به روال سابق به اجرا می‌پردازند.

عده‌ای دیگر که انتخاب‌شان غیاب است و نکته مورد اشاره‌شان این‌که، غیاب کارکرد خواهد داشت اگر به چشم بیاید. همچون دیوارنوشته‌ای که با رنگی پوشانده شده است، اما رنگ، بیش از پوشانندگی، به آن‌چه پنهان کرده ارجاع‌مان می‌دهد. دراین‌میان کسانی هم هستند که چنان‌چه اشاره شد انتخاب دیگری دارند؛ نه اجرا با مجوز شورای ارزشیابی و نظارت و نه غیاب. انتخاب آنها اجرای غیررسمی است.

هرچند این انتخاب علاوه بر اینکه در معرض احتمال برخورد قرارشان می‌دهد، خواه‌ناخواه دایره مخاطبان‌شان را هم محدود می‌کند. مهاجرت و وانهادن همه آن‌چه در طول سالیان متمادی ساخته شده بود و ساختن از نو در کشوری دیگر هم انتخاب گروه دیگر را شکل داده است.  

مسئله‌ای از دیروز تا امروز

چالش اخلاقی شکل‌گرفته و انتخاب‌های رخ‌داده را در شرایط کنونی درنهایت می‌توان این‌طور تفسیر کرد که در تمام این سال‌ها  ـ چه پیش از انقلاب، چه پس از آن ـ زنانی بوده‌اند که برای تحقق حقوق اولیه خود در جامعه‌ای که چه بپذیریم و چه نپذیریم، تمایلات مردسالارانه آن قابل کتمان نیست، ایستادگی کرده‌اند. این ایستادگی در بسیاری از موارد موجب ایجاد خطرات و محدودیت‌هایی هم برای آنها شده است و اتفاقات سال ۱۴۰۱ نیز یکی از بزنگاه‌های تجلی این مسئله بود؛ آن‌جایی که بخشی از زنان به‌رغم همه فشار‌های یک جامعه مردسالار و با وجود پیش‌بینی تبعات بیان مطالبات‌شان، پرسشی را پیش روی جامعه ازجمله اهالی تئاتر قرار دادند.

پرسشی از این قرار که تئاتر کِی و کجا قرار است کنار این مطالبات بایستد؟ آیا قرار است همچنان با چشمانی بسته با این ایستادگی تاریخی مواجه شود و به روال سابق ادامه دهد؟ یا می‌تواند سرانجام جایی برای خود در دل جامعه پیدا کند؟ اگر قرار بر طرح ذات‌گرایانه این سوال باشد، باید پرسید آیا اهالی تئاتر اساساً وظیفه و تعهدی بر دوش خود احساس می‌کنند یا خیر؟

آیا قائل به این مسئله هستند که هنر تئاتر ایجادکننده رابطه‌ای دوسویه میان اهالی این هنر با جامعه است یا خیر؟ اگر پاسخ به این سوالات مثبت است، آیا منطقی است که اهالی تئاتر اتفاقات رخ‌داده را نادیده بیانگارند و با فرض به ثمر رساندن ایده؛ «لزوم روشن ماندن چراغ تئاتر»، همچنان مانند سابق به کار خود بپردازند؟

قرار گرفتن این سوالات بی‌پاسخ در کنار مسئله امروز، دیروز و احتمالاً فردای تئاتر ایران، «سانسور»، مسئله‌ای که مطرح‌شدن دوباره آن این‌بار از زبان بهرام بیضایی در «نشست تئاتر امروز ایران در چهارمین جشن هنر شیراز» به یادمان می‌آورد که به‌قول او سانسور در تئاتر همواره نه‌فقط توسط دولت که به‌صورتی بی‌شکل نیز عملی شده است.

سانسوری بی‌شکل که قانونی بر آن حکفرما نیست و به همه صورت‌ها ظاهر می‌شود و مادامی که تئاتر را به بازتابی محافظه‌کارانه و توأم با احتیاط مطالبات بخشی از جامعه با رعایت موازین «شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش» ازیک‌سو و سخن گفتن از ایده‌های رهایی‌بخش در محافل خصوصی ازسوی‌دیگر تبدیل سازد، کاری از پیش نخواهد برد.

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از وضعیت اسفناک تئاتر شهر + عکس
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا